menarik minggu ini

sahabat saya

Search

  • rakan adik

    Thursday, January 27, 2011

    Jom Ubah


    assalamualaikum
    lama dah x bersua, rindu rasanya nak menulis dekat blog aku nie.....
    (belagak konon)

    heboh sekarang budak2 BMFA pakat2 ramai duk tulis blog
    masing2 duk tayang blog siapa yg paling best...
    mula aku rasa biasa la org bersemangat mcm tu la
    dulu aku pun sama mcm depa la semangat nak tulis blog
    x lama pun, hangat2 tahi ayam jer bak kata pepatah pastu x ada dah
    malas mengusai diri hahahaha

    tapi tiba2 hari ini aku terasa semangat yg ada pada budak2 kelas aku tu dah melekat pada aku sikit.
    teringin plak rasanya nak menulis blog
    profesional konon, hahah
    x pa la, ada juga masa kosong aku terisi dengan menulis blog nie.
    masa kosong konon..... hahahahah keje assingment banyak x mau nak buat..
    buat ka bagus gak kan..
    x pa la 
    buat sama2 sambil wat assingment sambil tulis blog
    bak kata pepatah sambil menyelam minum air
    jangan sampai kembong sudah..
    apa2 pun aku akan kembali dengan tulisan yg lebih bermanfaat pada masa depan
    nie just permulaan kepada semangat baru aku untuk tulis blog
    teruskan menyokong
    JOM kita UBAH.....

    1 comment:

    1. terbaik la arip! aku suka la blog hang...! heppy seh!

      ReplyDelete

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...